Historia naszego biura księgowego

Rozliczanie z zakresu księgowości

Obecnie prowadzimy działalność jako Kancelaria Finansowo-Księgowa „SALDO” Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej. Wcześniej funkcjonowaliśmy na rynku jako Biuro Rachunkowe SALDO s.c. Usługi z zakresu księgowości świadczymy do 1995 roku, a dzięki dynamicznemu rozwojowi i efektywnej współpracy ze stale powiększającym się gronem Klientów mogliśmy przekształcić nasze biuro w nowoczesną kancelarię podatkową o szerokim zakresie działalności.

Korzystając z bogatego doświadczenia Biura Rachunkowego „Saldo”, zapewniamy swoim Klientom szeroki wachlarz usług. Zajmujemy się obsługą księgową firm i świadczymy usługi z zakresu doradztwa prawnego oraz podatkowego. Wdrażamy nowych przedsiębiorców w kwestie podatkowe i księgowe. Swoje usługi świadczmy dla osób prowadzących działalności oraz firm z terenu całego województwa śląskiego. Wspieramy je zarówno na etapie tworzenia, jak i podczas rozwoju biznesu, oferując pomoc we wszystkich kwestiach związanych z prawem podatkowym. Nasza kadra nieustannie poszerza swoją wiedzę i zawsze trzyma rękę na pulsie, śledząc wszelkie zmiany w prawie. Współpracując z nami, nie muszą się Państwo obawiać, że coś Was zaskoczy. Księgowa zajmie się tym, aby dokumentacja firmy była zawsze zgodna z obowiązującymi przepisami i skrupulatnie sporządzona.

Prowadzenie ksiąg handlowych i inne usługi

Pomożemy w prowadzeniu pełnej dokumentacji przedsiębiorstwa oraz uporządkowaniu spraw związanych z prowadzeniem ksiąg handlowych. Dzięki temu zaoszczędzą Państwo czas, wcześniej przeznaczony na ewidencję. Pracownicy naszej kancelarii podatkowej dokładają wszelkich starań, by współpraca z Klientem przebiegała bez zakłóceń. Dla każdego z naszych Klientów przygotowujemy ofertę indywidualnie dostosowaną do jego oczekiwań.

Oprócz usług związanych z księgowością oferujemy także swoje profesjonalne doradztwo w zakresie finansów i podatków. Pomożemy Państwu w optymalizacji działalności tak, by jej zyski były jak największe. Optymalizację tego typu można osiągnąć m.in. dzięki wykorzystaniu przepisów podatkowych na swoją korzyść, co pozwala zmniejszyć należne zobowiązania.

Zakres naszej działalności obejmuje województwo śląskie – zwłaszcza takie miejscowości, jak: Dąbrowa Górnicza, Będzin, Czeladź i Sosnowiec.

Swoje usługi świadczymy na podstawie świadectw kwalifikacyjnych nr: 7571/98, 22676/01.